And then he kissed me and told me he would love me forever

Nu sitter jag här, blött hår och fryser. Jag har haft blogg torka länge nu, mycket har hänt, för mycket.


Igår kom Emma och hämtade upp mig, vi tog hundarna ut till Järavallen. Vi gick den långa rundan, super mysigt! Älskar när man kommer till den biten där man ser havet. Mycket prat blev det och lite bilder som ni ser;) På dom två sista fick Melker spatt, vilket syns. Vadå suddiga bilder?;)

Snygg klädsel är nog fel ord men, träningskläder, väst, joggingskor, världens sötaste mössa från åhlens city och vantar.





M fick spatt.










Nu ska jag plocka undan lite sen blir det sängen, är helt slut i kroppen.




Gonatt!:)



Pauline






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0