Back on track

Jag har varken haft tid eller lust. För er som inte vet så är det slut med S så denna veckan har varit sjukt tung.

Iallfall så är jag uppe tidigt idag, bra där! Har redan börjat tvätta, städa och fixa allt inför ikväll. Ska snart slänga på mig lite kläder sen köra till Landskrona där jag ska fika med Sape :) Sen ska jag hem och fortsätta städa... och sen kommer Emma så då blir det att laga mat och blanda drinkar, muuums!!! Sen blir det mat och förfest hos mig!!! Och utgång ikväll!

Igår var jag hemma med lillebror, han var sjuk och jag var förkyld så mådde mindre bra. Vi fick flipp och började baka och det hela slutade med att jag jagade hnom runt i huset med händerna fulla med chokladbolls smet..
Störda? JAA...


Nu ska jag faktiskt sätta fart så jag hinner med allt.......Wish me luck.



Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0