Bruten nagel och kyla

Jag är helt död efter lian idag, så fort jag kom hem fick jag power napa 20 min för att orka ta mig till träningen, men tog tag i mig själv och körde dit. Körde ett step pass på 50 min, 40 kondition, 10 styrka och sen 15 min på löpbandet. Tog ut mig rejält på bandet.. haha! Och nu är jag hemma igen, ska snart en varm dusch och sen blir det sängen.. Förresten usch vad mina naglar ser ut efter lian, ska klippt ner dom helt nu, alla är verkligen sönder och jag som hade sparat.. Märkte att det kändes konstigt i vanten idag, såklart hade jag rivit av en nagel och det blödde.. mysigt......

Imorgon hoppas jag på något kul, kanske bli middag, idol och utgång i Lund? :) We will see.


Natti natti!



Pauline ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Malmö älskliiiiiing! Men vi ska iallafall kötta som i lördags" you and me on the dance flooooor

2009-11-13 @ 01:19:14
URL: http://intesomnii.blogg.se/
Postat av: Sara

Utgång i Lund hade också varit roligt!! :) Vi hörs av under dagen <3

2009-11-13 @ 08:22:49
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0