Det är inte lätt när allting är svårt

Det är svårt när man inte har något val, när det inte finns en lösning. And it´s breaking my heart.

Dessutom har jag börjat på min lia idag, vet inte om det känns bra det iheller. Men ska ge det en chans! :) Har ju bara varit där en dag än sålänge ju. Det känns jobbigt att bo hemma, jag vill bo i min min min egna lägenhet. Jag vill kunna göra vad jag vill, jag vill kunna gå varje dag, träna när jag känner för det, äta när jag vill, vad jag vill. Men samtidigt är det skönt att träffa familjen lite och såklart alla vänner :) Ska upp till Norrtälje helgen den 20, 21, 22 ska bli riktigt skönt! Jag behöver en paus från livet i Skåne, redan.. inte okej.

Det känns jobbigt att förlora sin första riktiga kärlek, sin bästa vän. Jag har inte bara förlorat en person i mitt liv, utan hur många som helst omkring. Jag erkänner, det gör jävligt ont.



Nu ska jag köra till träningen innan jag somnar, är helt slut från lian!


Pauline ♥

Kommentarer
Postat av: sape

finns här vännen.. Älskar dig!!

2009-11-02 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0