Feel the pressure

Jag är både överlycklig att det har löst sig med lian och samtidigt har jag en jävla ångest. För som det är nu kan jag få en jätte bra lia plats, men då flyttar jag upp till Norrtälje imorgon. Och jag vet inte om jag vill bo där eller här under denna lian.. Men det är en jätte bra plats! Ska ringa runt till lite andra och höra annars får det bli flytt imorgon.

Ska snart gå ut och gå en timme, väntar bara på att ipoden ska bli laddad. Sen ska jag ringa runt lite mer, tvätta och sen köra och byta däck på min bil. Ska träffa mormor ikväll också, byta bil om jag inte ska stanna i Norrtälje, annars får jag nog ta pappas. ÅH klydd. Ska hem nästa helg igen i vilket fall som helst, vi ska ju se idol :)


Nä nu ska jag försöka få lite gjort.




Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0