När man är helt slut

Jag är helt slut, kommer somna vilken minut som helst! Jag och Mia har varit på Gerda och tränat, fyyy. Först lite cross trainer sen gymmade jag en timme och Mia sprang. Imorgon kommer jag ha fett med träningsvärk men det är braa! :) Känns skönt att ha kommit igång med träningen här hemma också, imorgon är jag ledig så tänkte ta en powerwalk på morgonen, kolla lite på rapporten vi ska skriva om lian, fixa med alla papper och träna.

Jag brukar alltid kunna komma på något positivt med allting alltid,men jag får nog erkänna mig besegrad denna gången. Jag försöker iallfall det är alltid något. Som att istället för att ligga hemma och må dåligt så tränar jag hela tiden, bra för kroppen och jag slipper tänka för ett tag.


usch jag vet inte, jag vågar inte hoppas på något mera, det blir ändå aldrig som man vill eller har tänkt sig i slutet. Jag lovar att imorgon ska bli en lite bättre dag, åtminstonde för bloggen!



Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0