Pay back time P!

En liten update om helgen är ju aldrig fel, eller hur?:)


Fredagen spenderades på lian, sen träning med Mia, skynda hem och sen kom Peder och Sosso. Gjorde oss iordning och åkte till Josse där det blev förfest :) Vi drog till Hipp senare, dansade som aldrig förr och hade roligt:D Slutade med buss hem till Josse där jag, josse och peder somnade eller mer däckade i josses säng haha. Stackars Sosso låg sjuker och fick inte en blund : /

Lördagen blev Nova, vi fick handlat present. Bakis? jaa. Sen segade jag hela dagen in i det sista tills det var dax för jobb på festen.Var faktiskt roligt :) Sen blev det 20 års fest efter, vi hade kul peder? herregud. Vi trodde klockan var ett när vi gick hem, men hon var tre. Lyckat! Sara höll på att skratta ihjäl sig när jag hade ett litet samtal utanför toan med en minst sagt wierd människa. HAHA men roligt var det! Om vi blev dryga? oh yes, somvanligt ville inte Peder gå hem och jag var nog bara allmänt pain in the ass. men det bjuder vi på;) Men annars var det jätte roligt att träffa alla, jätte många jag typ aldrig ser längre.

Min söndag gick åt till att vara bakis med Peder, sova till tolv och tro att klockan var nio. Åka till järavallen med Emma, sen avsluta med myskväll hos Lotten och Tl det gillas :)






This picture says it all!









Pauline

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh you're in deeeeeep trouble! ;)

2009-11-17 @ 09:18:33
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0