So why don´t we just run away?

Den senaste veckan har jag tänkt extra mycket, så innan helgen måste jag ta tag i en sak, för min egen skull men det ska nog gå bra känns det som:)! Känns äntligen som om att alla pusselbitarna börja falla på plats, att gå ifrån något som man har varit vann vid de senaste 3,5 åren till ensam. Pappa hjälpte mig med allt ekonomiskt igår så nu börjar det gå framåt! Och har dessutom fått lite mer ordning på allt annat i mitt liv. Nu ska jag bara få in mina sista kläder i garderoben här hemma i skåne. Hemma, ja det har jag börjat kalla Norrtälje. Så igår adressändrade jag också! Vill ni ha den får ni säga till : )

Annars idag har jag legat hemma, har fått lite biverkningar från sprutan igår. Dessutom är jag öm i armen också, bättre idag iallafall än igår kväll. Annars idag händer inte så mycket, imorgon är det Lia och sen träning.







Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0