Some fucking bad luck

Vad tror ni inte händer imorse när jag kör till lian?


Jo en lampa börjar blinka och jag som har noll koll får halft panik. Ringer pappa, ringer och S. Kommer fram till att det är något med motorn, får ännu mer panik och vågar knappt köra hahaha. Möter pappa på hans jobb, vi kör till verkstaden där dom säger att jag har hål i avgasröret. HAHA.. det är inte ens farligt. Så nu lär jag bli ap fattig, för måste byta ut en del. Har haft problem med att få bytat däcken hela veckan nu och sen nu detta. ASSÅ vadå otur? Sen tyckte dom inte att jag skulle köra sålångt med bilen nu iheller, som tur är så är Mormor världens ängel och lånar ut sin bil till mig :) thank god!

Sen letar jag ny lia plats nu och it feels great.


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0