Ute i god tid? SOMVANLIGT

Herregud.
Här sitter jag.
Och jag har inte packat en endaste väska ännu, klockan är snart elva och jag ska upp halv åtta imorgon. Men är det någon som blir förvånad?

Mitt rum är ett kaos, mitt badrum behöver en rejäl städning. Det får bli imorgon, för nu ska allt packas ner ännu en gång. Och ikväll så imorgon är det bara att damma och damnsuga! Och packa bilen, tanka.. göra mackor. vafaaan. Det här med planering ingår inte i mitt liv. Dessutom ska jag ligga och köra jätte bilen till Norrtälje imorgon, usch. Jag fasar redan för att parkera vid mitt hus.

Lär få hänga min klänning på en galge i bilen så den torkar, just det ja för en timme sen tvättade jag en klänning som ska med. LYCKA till med att den är torr till imorgon. Det är som jag sa det där med tid är inget för mig.

Nä nu
ska jag försöka bli klar så jag kan krypa ner i sängen. Har som sagt 6,30 timme att köra imorgon.



Pauline ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHA. jaa, men vi är ju sjukliga tidsoptimister. tror det är ngt fel på mig. jag åker hem om 3 dagar och har inte ens öppnat resväskorna. kommer ju vara sjukt mkt mer än 23 kg gånger 2. paniiiiiik!

2009-11-19 @ 07:56:44
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0