Vaccin, fika och shopping

Har haft en heldag med mormor, mysigt!! :) Först blev jag vaccinerad, gick bra.. Blev bara lite yr och vit i huvudet haha, så fick ligga ner en stund men annars gick allt bra. Känns skönt! Vi hittade knappt dit, tur jag har min mobil! Mormor var helt chockad att man kan följa gps i mobilen haha. Sen åkte vi till Center Syd och fikade, gick i affärer och fick en del shoppat. Nya stövlar, två klänningar, öronhängen och saker till lägenheten. Mysigt med mormor dag, vi ska nog få naglarna fixade tillsammans nästa vecka också! Rätt bra med en mormor som är som en vän.

Så nu är jag hemma igen, ska ut i regnet med Melker snart. Ska ta mina gummistölvar och hundjackan haha. Sen ikväll blir det IKEA.


Nu ska jag gå, lägger in bilder sen!




Pauline

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar att hon dränkte sig själv i olika parfymer :D

2009-11-10 @ 22:51:52
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0