What´s wrong with this week?

Söndrig bil, 1500 kronor fattigare, P-böter på 400 kronor, problem med lia plats.

Vad vill allting mig denna veckan? ÅÅH!


Känns så osäkert med allting nu, imorgon vet jag förhoppningsvis hur allting blir, antingen blir det stanna i Norrtälje till söndag eller till nästa fredag. Ska försöka lösa allting imorgon, fixa bilen och packa. Säger bara thank god för att jag gick på yoga passet innan! Så nu orkar jag ta tag i all skit!


Nu ska jag tvätta håret i ägggulor och tvätta.




Pauline

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Det funkar faktiskt! Glöm bara inte att borsta ut äggrestern! ;)

2009-11-17 @ 21:37:47
URL: http://sarapeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0