You are making me crazy

Jag har varit som en stel pinne sen i tisdags, nackspärr och inflammation i benet var det ja! Så i fredags blev jag hemkörd ner till Skåne där jag har tillbringat min helg, mys! :) Och nu efter några dagars av smärtstillande konstant så kan jag röra mig normalt igen så imorgon blir det praktik! Det gillas :)!!

Har haft en bra helg hemma i Skåne, hann gå på Idol i Malmö som var sjukt bra, 12.000 pers!! Och sen besök hos mina små kusiner en stund, snor och dregel överallt men kramar och pussar gör att det där inte spelar någon roll. Världens sötaste är båda två. Sen blev det utgång, ja och då kunde jag gå, wiho så lite smärtstillande senare så kunde jag t.o.m dansa! Blev en riktigt bra kväll och roligt hade vi!!

Igår blev det en lång dag i bilen, mindre roligt. Och idag tvättar jag för fullt och ska ner och storhandla senare. Har fixat lite i lägenheten också, blev rätt bra och nu ska bara lite julpynt upp sen blir det super :)!!
















Jag får ångest av den sista bilden, ska köpa mööörk färg idag, eller ska jag kanske bli blond snart???






Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0