Bakfylla + ekonomi

FULLT förståligt att jag inte har orkat blogga.

I lördag slängde jag på mig en grå tunika, leggings och tog med mig en flaska rosevin sen gick jag till Sara där vi drack vin, vin vin i massssooooooor! Ida, Daniel, Erika, Emma och Magnus kom också dit. Alla lyckades bli väldigt  förfriskade och en somnade så vi gick vidare ( en annan lägenhet) .... och där dansades det, dracks och pratades. Halv fem somnade jag eller mer eller mindre däckade i min säng. Helt slut, mobilen var sten död och pinkoden hade jag glömt! Men en rolig kväll hade jag iallafall.

Man kan säga att jag mådde som jag förtjänade dagen efter, låg i soffan hela dagen och rörde mig inte en meter. Träningen den hoppade jag över väldigt lätt!

Igår och idag har jag har ekonomi i skolan, är helt slut i huvudet. Men har lyckats tvinga iväg mig själv till gymmet både igår och idag. braa där! Annars känns det som tiden kan få gå lite fortare, åker hem nästa torsdag till Skåne! Sen tills januari har jag och S några viktiga beslut att ta, detta kan bli super bra, vi får se!:)



Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0