Från myskväll till party?

Jag kan somvanligt inte få tummen ur röven och bestämma mig vad jag ska göra.. Jag vill egentligen bara ligga hemma och mysa hela kvällen. Men samtidigt några glas rose vin och vänner lockar betydligt mer. Så det lär bli vin vin vin..

Fick ett ryck innan, är så trött på all in fryst mat så slängde på mig ett par jeans, en snygg topp, ett grönt midje skärp och en svart kavaj sen åkte jag ner till ica och köpte lite mat. Har varit jätte sugen på thai mat hela veckan, av någon konstig anledning?! Och gott blev det.. men jag har också bevisat att jag borde köpa nya tallrikar. Jag tror att jag äter mer än vad jag gör, jag åt hälften av det jag la upp på tallriken.. dumma mig!









Jasminris
Kyckling
Broccoli
Gula morötter
Kokosmjölk
Rödlök
Mycket curry och lite salt!


Den här outfiten körde jag på innan idag...









Min fin fina mössa från Åhlens city!






I looove my grandma belt





och mina favoriter.







Vad tycker ni om mina naglar?? :)









Nu ska jag slänga på mig något snyggt, skynda mig till biljard rummet och dricka vin.





Pauline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0