Jag har seriösa problem

Jag är extremt rastlös!??? Har varit ledig för länge kanske, har redan varit ute och gått en timme idag och jag är fortfarande sjukt rastlös! Kan inte träna för jag lyckades bli stämplad på Mobergs i fredags så nu har jag ett fett blåmärke på foten och den är dessutom svullen.. LYCKAT!

Fast iförsig vem tackar nej till överskottsenergi? Har fått pluggat en hel del idag, ska städa lägenheten nu och packa lite inför torsdag då jag åker back to SKÅNE! :)Både roligt och tråkigt, jag trivs så himla bra här! Men jag längtar verkligen efter att få träffa alla hemma:)!

För att förkorta min helg så kan jag säga,
fylla, dans i massor, stämplad, rosevin, idol, rap das armas, kramar, myskväll, sena nätter, tårar, minnesluckor. Okej det där sista lät inte okej, men ibland är det faktiskt svårt att minnas allt man säger ;)



Nu ska jag städa....



Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0