Mixed feelings



Jag saknar dig.


Idag, igår är sakna S dagar. Det är nästan värre att bo såhär nära, för nu kan vi åka till varandra, det kunde vi inte innan. Och när det inte går känns det förjävligt ibland.

Den här bilden är tagen i USA på Anna maria island. Det var sista dagen innan alla skulle åka hem igen. Och när den där sista dagen, sista minuten, sista sekunden kom då var det bara olyckligt. Jag sa hejdå till mamma, pappa, lillebror och S följde mig till min säkerhetskontroll. Vi kramades och jag grät hela vägen hem.

Då kan ni tänka er vilken lättnad det var att landa på Kastrup 2 veckor senare, både förjävligt och underbart på samma gång.








Jag kan skratta mig lycklig som har en underbar människa i mitt liv.





Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0