Mysig hemmakväll

Idag gick jag upp tidigt och tvättade, fick det mesta tvättat. Skönt! :) Sen blev det en lugn dag, lite plock i lägenheten.. Sen åkte jag till gymmet vid halv fem, tränade ett medel pass på 60 min + ett dans pass på 60 min:) Riktigt skönt, medel passen är jobbiga och ger mycket, dansen ger inte lika mycket men är super roligt!

Nu sitter jag i soffan med min mysiga vita filt, datorn i knäet och Idol på tvn! Har lagat god mat ikväll, kycklingfilé, lite pommes, mycket sallad( gurka, vindruvor, sallad) och hemma gjord guacamole. Mums! Och ett stort glas vatten till det!! Ska nog se klart Idol sen blir det sängen, är riktgt trött idag. Tänkte städa lägenheten också imorgon så kan behövas lite sömn.


Förresten ikväll är Rabih min favorit i Idol. Den rösten!!!! :) och söt är han dessutom!












Pauline ♥

Kommentarer
Postat av: Emms

Håller me han var min favorit oxå ikväll!

2009-10-17 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0