Nobody says it´s easy

Denna veckan har verkligen varit up and down. Både på ett bra sätt och ett dåligt sätt.

Igår blev jag faktiskt väldigt glad, ni som har läst min blogg lite till och från vet att jag bodde i USA ett tag. Och då gick jag upp 6 kilo.. Vilket jag har lyckats gå ner allting nu. Kan ju säga att känslan är underbar! Jag har tränat mycket, jympa på friskis, varit ute och sprungit och gått mycket. Och sen har jag hoppat över all snabbmat och allt godis, chips m.m. Och det har gett reslutat!

Idag får jag nästan aldrig socker sug mer, jag känner inte att jag vill äta godis eller söta saker mer så därför tänker jag inte börja med det iheller :) Jag klarar mig bra på solroskärnor, vindruvor och morötter!


Nu ska jag väl återgå till plugget.. Och sen ska jag ut och gå i min ensamhet med musik på högsta volym! Förresten tack för att du finns mammi!




Pauline

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, kommentera min om du har tid! :)

2009-10-26 @ 14:56:15
URL: http://ppffkk.blogg.se/
Postat av: Sofie

och jag älskar att va spontan med dig :d:d

2009-10-27 @ 12:53:24
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0