Onsdag= fest

Äntligen är vi klara med vårt projektarbete! underbart skönt!! :) Och vår redovisning gick bra så nu hoppas jag på att bra betyg! Och såklart fick vi med oss en matte uppgift hem och 7 kapitel att läsa. För vi har tenta om 2 veckor tydligen.. men men det ska nog gå bra! Igår efter skolan var jag helt slut i rutan, gick hem, halv sov i soffan och åt middag.. Sen slutade kvällen hemma hos Emelie med nyttigt godis och desperet housewifes. Förresten igår fick vi snöööö:D!

Som vi inte har kvar idag.. Idag är jag segare än seg. Har matte att göra som jag ska ta tag i snart, har precis fått undan disken och håller på att tvätta.. Jätte roligt.. Men snart blir det träning och sen efter blir det fest på offensiven! :)

Så nu ska jag få klart matten.. Lägger in en bild på min outfit innan jag sticker till förfesten!


Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0