I´m not sick anymore

Lördagen spenderade jag hemma hos Jerry med Ida :)










Och jag hade på mig min
svarta tunika från Gina tricot
leggings från H&M



Idag har jag varit hemma och försökt bli frisk så har inte gjort så mycket mer än att ligga i sängen.. Och handlat mat och varit och köpt kort på friskis! Känns bra att komma igång med träningen snart : ) Sen fick jag ett ryck och lagade mat som vi ska äta imorgon ( jag och emma!).. För imorgon ska vi först fixa en uppgift på morgonen och sen vid ett ska vi vara på fotbollsplanen och sen vet vi bara att det slutar halv sju. Och sen har vi 1,5 timme på oss att äta och göra oss iordning för sen är det fördrink på mobergs!


Ugnsstekt falukorv
med
lök, tomat, senap och ketchup!





Muums!


Nu ska jag skicka in min hemuppgift och diska.. åh yes!


Pauline



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser gott ut Kan du göra potatismos också? Du verkar duktig på att laga mat, måste du fått efter din pappa. Vi är hemma nu igen efter MC donalds och film och det regnade och var otrivsamt hela kvällen. Nu kollar Hannes på TV och jag ska snart ta en tur med Melle. Kram MM

2009-09-05 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0