Jag är nog sämst i hela världen

Tror ni jag stannade hemma i min mysa säng igår?


NEJ..
Ida kom ner här, jag slängde på mig lite mer party kläder, sminkade mig och tog vinet och sen spenderade jag hela kvällen hos Jerry. Hade jätte trevligt :)! Men sen vid två gick jag hem till mig själv, var helt slut så det blev sängen direkt!

Idag vaknde jag vid nio för S ringde och väckte mig... Och sen kom Emma ner vid tio så blev inte så mycket sovmorgon som jag hade hoppats på. Men lika bra har lite att göra innan S kommer ikväll. Ska ner till stan och handla lite till ikväll, handla mat och laga mat. Tänkte vara extra snäll och vara klar med maten tills S kommer det ni ;) Får se hur det går, alla klagar på att jag är seg här.. Men jag seg , slö , långsam ? NÄÄ...kan jag inte tänka mig!


Nu ska jag hoppa in i duschen ska gå om en halvtimme ooops! Lägger in lite bilder sen!..



Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0