Just another lovely movie

that makes my thoughts go round and round in my mind.


Jag kan inte hjälpa det, efter romantisk film blir jag tokig. Vi såg 27 dresses ikväll och där sitter jag och små ler för mig själv och bara ääääälskar filmen. Ni vet alla filmer som är romantiska, roliga sen går allt åt helvetet och såklart får dom varandra i slutet. Vi vet det, jag vet det men ändå blir man upprymd varje gång.

Och efter alla sånna här filmer så inser jag ännu mer att jag har the love of my life. 16 år var jag, eller jag skulle fylla 17 det året som jag valde att byta klass.. Just då hade jag en mindre lyckad pojkvän i mitt liv, en jätte bra kille som visade sitt rätta jag tillslut. Jag har nog aldrig ångrat att jag bröt upp allt som hade med honom att göra. Jag var väl inte den bästa men efter allt som har hänt är jag glad att inte ha honom i mitt liv, jag behöver inte honom. För han var inte rätt någonstans.

Jag såg en film för några dagar sen, det var en tjej som var tillsammans med en kille men hon var kär i någon annan. Och hennes kompis sa till henne att man kan träffa sitt livs kärlek närsom helst även om man träffar någon annan. Det var precis det som hände mig.

Jag ångrar inte det en sekund, för jag fick allt jag ville ha. Allting är inte en dans på rosor men om man klarar alla svåra hinder så tycker jag att det säger det mesta. För oftast övervinner kärlek det mesta åtminstonde i vårt fall. Att vara 16 år och känna att man har träffat den rätta är inte lätt alltid, jag insåg att en bättre människa att ha i mitt liv går inte att finna. Att ha någon att bara ligga i sängen en hel dag med utan att göra ett endaste dugg, att ha någon att skratta med, att ha någon att dela sina tankar med, prata om allt och ingenting i timmar.. att ha någon som ringer varje kväll och säger gonatt eller trycker sig tätt intill dig när du ska somna och håller om dig tills ni vaknar nästa morgon.. Det här och så mycket mer ger S mig alltid.

Vet ni vad?

Ibland kan jag tycka att det läskigt att vara så beroende av en människa, att veta att det här är killen i mitt liv. Men det känns alltid så jäkla underbart! och jag känner mig lyckligt lottad som har en så underbar människa i mitt liv.





Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0