Om jag får spela tv spel så kan vi mysa sen och jag lovar att göra maten

Har ni hört det innan?



Största skämtet EVER!



Eller han höll faktiskt en del av avtalet, jo han lagade maten! Och äckligt blev det, S valde en stark taco krydda i affären som gjorde att munnen i princip brann när jag tog den första tuggan av tacos. Jag som verkligen gillar tacos... det var bara att slänga! Idag har jag hunnit med att vara i skolan 3 timmar, haft föreläsning med en ny lärare. Intressant faktiskt och har suttit som en nörd i en timme nu och läst lite i boken..

Efter skolan kom jag hem till en nyvaken S, är jag förvånad?! Så det blev en ganska onyttig lunch.. Och sen åkte vi med dom andra ner på stan. S köpte en Gant jacka, en klar blå måste tilläggas..Vi gick på stan lite och stannade på systemet för lite dricka till imorgon! Jo imorgon har vi bartöming med studentkåren så det blir nog förfest på gården vid våra hus eller hos någon vi får se :)

Annars har jag varit sämst på att skriva, men S kom i lördags och sen har jag inte haft en minut över. Vi har gått på stan, varit på bio och sett Beck, lagat god mat, umgåtts med de andra och kollat film. Super mysigt ! :)

Att jag går i skolan är inga problem för S... han är ju en tv spel nörd och har såklart sitt playstation med sig.. Så nu ska jag försöka tvinga på honom att ta disken och sluta spela.. Lycka till eller hur?!




Pauline

Kommentarer
Postat av: lotten

hahahah tv spelet med sig jag dör !! jag lider med dig tobbe är ännu nördigare med sitt dator spel stackars oss;( saknar dig !!!

2009-09-17 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0