Sittning och vin.....

Somvanligt vin! Nä men vi har faktiskt blivit lite bättre...


Igår träffades alla i skolan vid elva och sen gick vi till ett kök.. Och där fick vi reda på att vi skulle laga mat till 40 pers... Och vi är typ 30 i klassen så ni kanske förstår KAOSEN.. Men vi lyckades bra med maten och allt blev jätte gott! Min grupp gjorde köttfärsbiffar med fetaost och bacon och en potatissallad och en sås. Blev super gott!

Annars var hela dagen och kvällen rolig trots lite irritation.. Vissa förstår inte att man måste plocka undan efter sig själv och att disken inte diskar sig själv.. Men tur var vi några stycken som fattade så allt blev gjort :)! Efter vi hade städat och allt så gick vi hem, bytte om och sen var det hem till jerry på lite vin. Sen drog vi vidare till två tjejer som går i tvåan på fest så kvällen blev ändå ganska lyckad och rolig :) Vid halv två gick jag hem och somnade direkt.

Imorse vaknade jag av ett sms från Sara.. Ska du med och träna.. Hmm okejdå så var bara att slänga på mig träningskläderna och gå. Men skönt var det! Och nu har jag precis käkat frukost/lunch och har tvättstugan idag.. Yippi!!!!





Pauline

Kommentarer
Postat av: Emms

När kommer du och lagar sån mat till mig? och när kommer du hem? saknar dig megamycket <3

2009-09-11 @ 15:04:29
Postat av: Anonym

hej

2009-09-11 @ 22:04:20
Postat av: Pauline

haha jadu emmma! jag åker hem den siste sep. sen är jag hemma en vecka :D sen åker jag hit igen men sen i slutet av okt. åker jag hem och då stannar jag till januari! saknar dig med!!!

2009-09-12 @ 13:34:21
URL: http://paulineahl.blogg.se/
Postat av: Emms

Då vill jag träffa dig om du har tid när du kommer hem?... snart börjar ju greys anatomy igen och då är det ju att ligga rak lång i sängen och äta chips och dricka cola:P

2009-09-12 @ 16:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0