Totalt slutkörd

Det har varit mycket de senaste dagarna, inte mycket med skolan men mycket som har hänt och vi har gjort mycket så har inte haft tid till bloggen! Men nu är jag tillbaka : )

Denna veckan har vi teambuilding med tvåorna, men bara idag och på torsdag. Idag var det mest lite sammarbetsövningar och på torsdag har vi en hel dag med lekar och middag. Annars har vi just nu inte så mycket, det kommer fortfarande in nya på utbildningen eftersom vissa har hoppat av och dom fortfarande kan ta in fler!

I helgen har det blivit utgång, filmkväll med tacos och träning.. I fredags var vi och tränade, i lördags var vi ute och gick, i söndes och måndags tränade vi. Och idag ska jag och Jerry ut och gå:) Annars är allt somvanligt här, trivs jätte bra! Och snart kommer S hit!!!!

Nä nu har jag precis ätit middag så ska vila en stund innan vi ska ut och gå :)!

Förresten den här låten har fastnat i mitt huvud!









Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0