Give me some passion

Jag skulle beskriva mig själv som uppblåst, halv död och i stort behov av en varm lång dusch nu. Och det ska jag ta. Praktiken is killing me just nu men å andra sidan kunde jag nog inte haft en bättre praktik plats, trivs så bra. Idag har det varit mycket att göra hela dagen, så den där smyckes inventeringen på lagret var en höjdpunkt. Efter praktiken har jag gjort en kladdkaka till familjen, pluggat lite och nu sitter jag här oduschad, söker jobb för fulla muggar och inser att klockan är snart halv tolv. FAN. Men som sagt det här med planering och tid har aldrig varit min starka sida.

Fick bokat en flygbiljett hem idag också, lite tråkigt att söndag var helt slutsåld så fick bli lördag. Så nu blev allt plötsligt kaos och stressigt, får börja packa imorgon eller något.. Hej övervikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0