This is it

Idag var det skola, arbetsrätt stod på schemat. Väldigt intressant faktiskt och att föreläsaren är rolig och bra gör allt mycket bättre! Blev en runda på stan efter skolan, lämnade tillbaka glasögonen, men dom blir mina på fredag! Dessutom fick jag mitt schema idag, jobbar både lördag och söndag men som tur börjar jag sent och jobbar få timmar. Me like. Fick tider i maj också men har fått för mig att jag måste ha ett jobb till...

Annars har jag bestämt mig för nyttig månad och mycket träning för att ladda inför sommaren. Så tänkte faktiskt skriva hur det går för varje dag samt mäta och väga mig imorgon och efter en månad för att se resultat.
summer here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0