Efter detta kommer jag aldrig mer att hoppas igen

Jag skulle kunna göra en lång lista på alla gånger du har sårat mig på olika sätt men också en otroligt lång lista på alla gånger du har gjort mig till världens lyckligaste. Jag trodde aldrig vi skulle hamna här, aldrig. Jag trodde faktiskt en gång att vi var något extra och att vi kunde klara allting. Alla förändras, ingen av oss är som vi var när vi var 17 år och precis hade träffats. Att förändras behöver inte vara något dåligt det gäller bara att släppa varandra in på livet vilket vi inte har gjort. Det gäller att offra något för att kunna få något. Det gäller att tänka sig för innan man kläcker ur sig hemska saker, hemska saker som jag aldrig trodde vi skulle kunna säga till varandra. Vårt största problem har alltid varit att när vi kan få vara med varandra så är alltid underbart men så fort vi inte kan vara med varandra så är allting ett rent helvete. Det finns nog inte så mycket mer att säga än att det är sorgligt för jag trodde verkligen jag hade träffat dig föralltid, att vi skulle flytta ihop och en dag säga förevigt.

Efter detta kommer jag aldrig mer hoppas igen.


Kommentarer
Postat av: Mawlin

Du är en stark och vacker kvinna.

Jag känner igen mig i din sits.



Kämpa vidare, du är värld all kärlek i världen.

2010-08-22 @ 18:03:12
Postat av: Pauline

Tack fina du! :) Din kommentar värmde, absolut det gör jag!

2010-08-22 @ 23:36:55
URL: http://paulineahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0