Friday with fantastic friends

Fredag var underbart bra.

Började med en lång powerwalk med Lotten, förfest hos Emma med Emma och Peder, myntha efter där vi träffade rappe, Beek och några andra och sedan åkte vi till skeppsbron! Sjukt bra kväll, lagom fylla (för de flesta ;) ) och mycket dans! Tack fina vänner!

Idag har jag varit ute och gått med Emma och Emma sen varit på Malmöfestivalen, sett maskinen och ätit... Nu blir det film med lillebror och hans kompis, är barnvakt ikväll. Och imorgon flyttar fina Emma, dig kommer jag sakna! Dessutom fick jag idag en jätte fin present av Peder!!! En bok "Med dig är varje dag ett äventyr" 20 enkla anledningar till varför du är min bästa vän. Så fin bok, gjorde mig tårögd! Massor av bilder på oss, 20 små texter om oss. Några av texterna var:
"Du gillar gult, jag tycker det är fult"
"När jag har utväxt har du det också"
"Om jag får en galen idé är du galen nog att säga ja"
"När jag blir ful på kort blir du det med"
"När du skrattar, skrattar jag"

Tack, jag har nog världens finaste vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0