Ibland måste man förändra

Jag har haft mycket tankar den senaste månaden om allt, om livet och om framtiden.  Mycket man borde göra, borde ha gjort och mycket man faktiskt kan göra nu, idag, imorgon om en vecka, om en månad, om några år. Jag skrev en lista på allt jag har velat göra som jag har hindrat mig själv ifrån eller som jag bara inte har gjort av andra anledningar. Listan blev lång men jag ska göra allt jag vill på listan.

Som att hoppa fallskärm
Som att ändra mitt hår
Som att bleka tänderna
Som att åka till USA, Hawaii, Los Angeles och Las Vegas.
Som att läsa mer ekonomi
Som att kunna springa 8 km
Som att få jobb i Danmark sen
Som att köpa ett par Hunter stövlar
Som att läsa mer böcker
Som att se Sex and the city 2
Som att resa, resa, resa
Som att få jobb utomlands
Som att läsa mer engelska




GONATT ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0