Kräftor & räkor

Har gjort hur mycket som helst idag, planerat mycket och hunnit tvätta en hel del, städat och rensat ur mitt gamla rum. Ska nog måla om nu i höst också så blir det mer som ett gästrum/ lite mer vuxet.. Har precis lagat mat åt familjen, lax med pesto och bulgur! Gott kan jag lova! Ikväll kommer Peder så ska vi äta lite kräftor och räkor, mysigt värre! Blir inte sent för imorgon är det Yoga 07.45;) Det finns nog inget bättre för själen än yoga, man blir som en ny människa när man går därifrån.



Ibland undrar jag hur jag ska kunna svara på allting när jag inte vet själv vad svaret är, mycket tankar nu, mycket att bestämma. Men jag tänker ta varje dag som den kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0