If you look like shit you fell like shit

Vad jag vill säga är att alla har en chans att påverka, att förändra något i sitt liv bara man har viljan! För vill man något så gärna och ger sig fan på att klara det så klarar man det. Jag vet för jag har klarat något svårt. Och min vilja är enorm likaså mina mål och drömmar. Jag har blivit stark igen och jag vet att jag klarat allt bara jag ger mig fan på det. Att skriva listor gör många men det stressar bara mig, välj istället en sak som du ska klara av och beta av den först, sen kan man ta nästa. Iställer för att göra allting på en gång så beta av sak för sak, välj olika tider då du ska sitta med just den saken. Planera din tid, ta inte på dig för mycket, våga säga ifrån och glöm inte bort att vara galet spontan ibland! Och det viktigaste tro på dig själv, för om du inte tror på dig själv så tror ingen annan iheller på dig.




Kommentarer
Postat av: Majken

Hej jag läste i kommentarsfältet att du gärna ville ge tips o.s.v. till personer. Jag bara undrar då om du skulle kunna hjälpa mig med ett problem jag har? Det är nämligen så att imorgon på skolan så har jag bad. Grejen är den att jag hatar verkligen bad. Bara simma är helt okej, men inte dyka och upp ner ur vattnet. Varför måste de utsätta mig och andra ungdomar för det även fast man haft sedan grymt långt tillbaka. Det knäcker mig verkligen. Jag har riktigt dålig självkänsla och självförtroende. Jag vill inte visa upp mig i badkläder, är så tjock. Orkar inte höra "Nej det är du inte" för det är vad min mor säger. Vill bara skrika sluta säg så, jag VET att jag är det och har alltid varit. Dessutom är jag inte bara tjock, jag har valkar på ryggen FA-AN. Sedan måste jag också ha något som borde kallas bristningar, inte så synliga men <b>jag</b> är jävligt medveten om dem. Jag hatar mitt liv just nu... Oh fyfan.

2010-12-09 @ 17:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0