Have you ever tryed to sleep with a broken heart

Sitter på tåget hem till LUND nu, eller kan man säga hem? Det är ju mitt hem men samtidigt inte längre, mitt nya hem är ju i Norrtälje. Det känns iallfall som hem och att komma ner en kort visit och hälsa på är det bästa som finns. Dock är jag mindre nöjd med mitt val att åka tåg, va fan tänkte jag med? Visst, det var billigt och jag tänkte ah det är säkert okej. 5 och en halvtimme ska det ta. Vi är redan 1 timme försenade. Dessutom sitter man som en kratta och tåget känns som det är ifrån 1900 frös ihjäl. Fyra toaletter på heeeeeeeela tåget fungerar, underbart. Jag får hålla mig i några timmar till helt enkelt! Dessutom är det typ porrbelysning här inne, så att läsa en bok kan jag ju utelsuta direkt.

Annars idag har jag haft lia, stressat hem och packat klart. TACK anton! Han räddade mig lite idag, jag är lite oplanerad, bara lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0