Jag hoppar alltid på nästa tåg utan att veta vart jag kommer hamna

Varför vill jag alltid ha något annat än vad jag har?

Idag vill jag åka långt långt bort. Jag vill bosätta mig långt långt jävla bort. Jag vill bo i ett annat land, typ USA? Typ Australien, typ Nya Zeeland, typ England. Jag vill kunna gå till den där stranden, få sanden mellan tårna och ha en brun kropp. Jag vill prata engelska dagarna långa.

Därför ska jag läsa affärsengelska, ta nån kurs i skrivande och sen försöka få praktik på en butik som finns i hela världen, för i Sverige tänker jag inte bo! Jag har hoppat innan och jag gör det gärna igen, man vet aldrig var man hamnar men om man aldrig vågar chansa så får man aldrig uppleva något iheller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0