Nä jag är inte bitter alls

Alla hjärtans dag. SUCK

Något jag alltid har tyckt om, kan bero på att jag alltid har delat den med någon. Jag skämtar inte när jag säger att idag förföljer kärleks låtarna mig och texterna i låtarna är ju rena pikar. Jag skulle vilja säga att Alla hjärtans dag är så extremt överskattat, men det tycker jag bara nu, för ett år sen hade jag blomstrat av glädje. Idag är jag bara sorglig och jävligt bitter.

Om jag tänker efter så brukar alla hjärtans dag inte vara så speciell för mig egentligen, visst min familj ger mig små söta saker och kort vilket uppskattas otroligt mycket. Men förrutom händer det inget speciellt. Många gör alla hjärtans dag till en stor speciell dag, vilket är sådär putti nutti gulligt och romantiskt, som jag idag kräks på.

Det är fyra, FYRA år sedan alla hjärtans dag var den lyckligaste dagen i mitt liv. Så egentligen kommer denna dag alltid vara speciell.
Men neej jag är inte alls bitter.



Kommentarer
Postat av: sape

i love you

2010-02-14 @ 15:57:57
Postat av: Sofie

finns här <3<3 you have us! Jag är inte bittter ...

2010-02-14 @ 19:34:59
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0