State of play

Jag har lyckats dra på mig en rejäl förkylning, mindre bra. Och en infektion så lär inte bli träning denna veckan för mig. Så än sålänge har jag spenderat min dag nerbäddad i soffan framför OS. Har hittat lite jobb jag ska söka dessutom, bra där! Har också fått iväg ett mejl till min praktik plats.

Hyrde filmen State of play igår, men så var det ju Wallander på tvn så ska se filmen nu istället. Har sett den innan i USA på bio, en bra film och dessutom är den inspelad i DC. Alltid kul när man känner igen sig! Annars har jag alldeles för mycket att göra, måste plocka undan lite här, diska och dessutom plugga. Har tenta på fredag och det känns hopplöst. Så det lär inte bli en rolig vecka för min del, ekonomitenta också för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0