Today I need some sun and my long blonde hair back

Åhååh!
Kyla, ren jävla kyla. Imorse kunde jag inte låta bli att slänga på mig mina termobyxor och när jag väl gick ut kände jag mig som jag skulle gå direkt till skidbacken. Inte okej, men va fan är det kallt så är det! På lian var det helt okej, alla är trevliga där vilket är bra! Sen om livsmedel är något för mig det är en annan sak, men lär mig väldigt mycket där. Idag fick jag mig själv till att mala köttfärs, trodde jag skulle spy! Men det gick bra, kommer dock inte äta kött på rätt länge, heeej vege! Har också lärt mig göra super fina semlor idag.

Helt slut i kroppen är jag, har faktiskt lagat lite mat, diskat och plockat i lägenheten, känns bra! Fått fram resväskan och hunnit packa har jag inte, får bli imorgon. Jag ska som sagt åka till Skåne på torsdag, I HOPE. Vädret är ju som det är nu men förhoppningsvis så ställs inte tåget in. Känns som om jag borde duscha nu sen hoppa i säng, ska nämligen upp 06.00.. Jobba till 14 och sen träna efter jobbet.

Idag vill jag vara såhär blond igen, såhär brun igen! På fredag blir jag ännu ett steg nämre blond, det känns underbart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0