Today is a good day


Idag lyckades jag försova mig. Bra där! Ida väckte mig precis innan skolan började så fick skynda mig iväg till skolan, missade genomgången.. Inte så bra. Men tur jag har vänner som är duktiga lyssnare! Sen har vi bara haft projekt arbete hela dagen lång! Och det är inte slut ännu, ska slänga ihop en kaka snart, blir nog kärleksmums! Och sen steka lite pannkakor. Sen blir det plugg ikväll också... Men glee hoppas jag att jag hinner se, veckans viktigaste ! .... Men faktiskt, det är ju det bästa tv programmet ever.

Har lyckats få en lia plats nu, riktigt skönt. Blir på Gina Tricot i Lund. Så nu ska jag bara jaga IKEA till nästa period. Men Gina kommer nog bli bra :) Butikschefen var jätte trevlig så det är alltid något!



Idag har jag en kofta från H&M,
en blus från H&M
och jeans från Miss sixty!
























Kommentarer
Postat av: Sofie

okej mamma :D ÅH PORRIG BLICK PÅ DEN SISTA BILDEN, mijauw!

2010-02-12 @ 12:33:38
URL: http://intesomnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0