Norrtälje imorgon och jag panik packar

Jag är inget bra på att planera. JAG halft panik packar nu. Bra gjort! Imorgon åker jag tillbaka till Norrtälje, ska bli skönt att komma hem till min egen lägenhet! :) Dessutom ska det bli kul och sätta upp alla nya saker! Måste inom Ikea imorgon också och köpa gardinera jag hittade.

Annars är allting somvanligt, förrutom att jag har börjat hata min favorit mat. Fick en hård majsbit i salladen och nu kommer jag aldrig mer beställa den. haha, hopplös! Bilderna från nyår har jag lyckats få upp också.. Och bilen går att köra med, det känns bra!


Nu ska jag packa klart. Kommer avlida imorgon, tydligen var det -18 och 30-40 cm snö där! FAN!




Pauline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0