Ingenting är gott längre

Får panik på mig själv, chips är inte gott längre och det smakar inget. Det enda som är okej är macka med ost och skinka eller ananas bitar, vatten och saft. Det är inte lätt att äta när ingenting smakar gott längre.. AH! Som någon sa med något dåligt kommer något bra och kilona rasar av, bra. Var precis nere och handlade lite så köpte hem massor av ananas så får bli ananas hela veckan nu, yummy! Bad innerligt att ingen skulle se mig när jag gick till ica men såklart såg nån mig. Var såhär söt i min keps...




en låt, en text som jag har fått på huvudet är denna:




Standing in the rain, dealing with the pain
Everything's the same and it doesn't really matter what I say
Picking up the phone, come to take you home
You will say no doubts, the reality of today

Busting my thoughts fly back to thee
They always fly back to thee
Please won't you understand that without you by my side there's no me

So will you ever love me again, only time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0