Mabey you broke my heart but you didnt take away who Iam

Jag är tillbaka med mitt bloggande. Har behövt en paus från det mesta men jag är back on track. Jag har världens bästa familj och vänner, thank god!

Har haft en sjukt bra helg, Båstad i fredags och karnevalen igår! Skriver mer om det imorgon, det var gaaalet! Ikväll blev det Shrek den tredje på bio med lillebror och Peder, mys! Den var bra och rolig ! Lite mycket kärlek så jag vill haft dö ibland men så är det.. Tur man hade en underbar vän brevid! Annars hoppas jag på fin fint väder imorgon, behöver solen nuu! Och sen i veckan ska det bokas tid för något jag har velat hur länge som helst men inte vågat, ÅH YES!:D Men mer om det senare i veckan, nu blir det sängen!

Outfit bild från idag..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0