Make the time go faster and faster

Jag är glad och förväntansfull.
För imorgon blir det först 5 km att springa, sen jobb 10.45-15.15, göra vid mig snabbt på med klänning och klackar. Sen ta bussen 15.30 till Arlanda där mitt plan går mot Malmö!Wiho!:) På kvällen sägs det bli hämtmat med världens bästa, prat och mys! Lördag är det kalas sen får vi se och på söndag fika med vänner. En underbart bra helg! Har försökt packa nu i flera timmar, är helt död efter jobbet men har iaf tvättat allting och lagt fram så nu ska jag bara trycka ner det i väskan. Har valt en mini liten väska så får nog lämna kvar lite kläder här...





Nej packa klart, sen en snabb dusch och sen sängen!

Kommentarer
Postat av: den dära du vet

härligt med blondt hår igen;)

2010-07-02 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0