När man brukar få sin vilja igenom

Jag brukar få som jag vill men inte alltid. Men idag känns det som en sån dag, har tänkt ut en massa bra saker att säga senare så jag får min vilja igenom.. Om vad tänker jag inte berätta ännu! Idag är en bra dag just nu, har sysselsatt mig hela morgonen och tänker göra det resten av dagen också. Har hunnit med en lunch med Alexandra i stan och dessutom hunnit shoppa lite, lägger in bilder sen! Ska cykla bort till skolan om en stund och fixa med lite papper, sen borde jag städa här.. det är såå tråkigt väder idag, såklart när jag äntligen är ledig från jobbet..

En bra sak idag är att min iphone lever igen och jag får den på posten denna veckan, det gillas!
En dålig sak är att jag saknar dig så att jag vet inte vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0