Summer lovin

Idag var det jobb, fick lära mig köket så nu blir det jag som gör frukosten på morgonen. Ganska skönt att slippa kassan ibland..Sjukt varmt har vi haft idag så mötte Alexandra efter hennes jobb sen gick vi ner till kärleksudden för att sola och bada. Rätt kallt i vattnet men skönt att svalka sig lite. Efter har jag bara varit hemma, har pratat lite med Sara och Ida på gården en stund, plockat lite hemma och nu ser jag filmen på fyran.

Imorgon är jag ledig men det ska tydligen bli dåligt väder så ska först luncha med Alexandra i stan sen blir det kanske stranden om det är fint väder. Ska ta en dusch nu sen sova, behöver ta igen lite sömn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0