When you want the days to go faster

Vaknade tidigt idag, såklart. Har försökt styra upp dagen lite, en promenad, lite solning och sen ikväll blir det mys med Ida. Jag tänker bara nu är det bara tre dagar kvar, jag står ut. Om jag bara kunde sluta älta allting hundra elva gånger varenda dag, tänk om jag hade gjort så, eller så, eller så. Men det ändrar inte vad någon annan vill, lär ju märka hur det är om två veckor. Ibland önskar jag att jag också kunde vara helt iskall men det tänker jag inte vara.

Fick bli en kort promenad idag har noll energi i kroppen just nu och 2 kg lättare har jag blivit på fyra dagar. Något positivt finns det iallfall i det hela. Nu ska jag försöka få i mig lite ananas sen blir det sol och bad resten av dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0