Då var man inte 20 längre

Dagen började bra tills jag hade jobbat en timme. Fick bli att cykla hem igen och vila, har åkt på något skit. Mår illa och kan knappt äta eftersom magen gör ont ont ont. Dessutom fick jag reda på att jag hade en infektion, härligt värre. Jag som aldrig brukar bli sjuk har varit sjuk en del nu attans! Men jag gnäller inte för det, har försökt fått lite bra saker gjorda idag.. Fick ett litet paket av mamma, pappa och hannes innan + att det kom blommbud! Gulligt värre! Kort av mormor dessutom och flera sms!

Ikväll ska det bjudas på tårta och innan dess tänkte jag sätta mig i den stekande solen och skriva klart min ansökan till ett jobb som jag bara måste söka. i want. Sen hoppas jag att min fina klänning kommer innan fredag, hade varit toppen! Får dessutom en ny fjärilsring av H&M eftersom den andra gick i tre bitar. Bra bra braa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0