Hundra saker att göra men för lite tid

Jag skulle tvätta nu men jag är helt slut. Blir sängen direkt, imorgon ska jag hinna gå en timme på morgonen, jobba, ut och springa, tvätta och sen på födelsedagsfest. Jag hinner! Måste ner om systemet också, får bli direkt efter jobb.. Och sen att min lägenhet ser ut som nån har släppt en bomb är en annan sak.. Och tvätta måste jag annars får jag vara troslös resten av veckan, älskar att jag är sååå planerad!

Hittade flyg till skåne och hit igen den 2 juli.. Så ska boka till helgen, jag längtar! :) Eftersom min iphone är helt jävla förstörd så har jag ingen kamera just nu, blir en ny fin när lönen kommer iaf! Så blir inga bilder. Lägger in lite bilder när jag har fått bilderna från utgången igår!

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0