I love the way you lie

Idag kom min fin fina Odd Molly klänning, helt underbar! Och den satt hur bra som helst, nackdelen är att jag måste köpa hudfärgade underkläder eftersom den är väldigt genomskinlig. Men ÅH så fin den är, synd att min webcam är så kass för detaljerna är jätte fina vid bröstet.

Annars idag har jag fått en del gjort, ska snart möta Jerry och sen blir det lite fika innan både tvättstugan och sängen kallar på mig. Ska jobba frukost imorgon alltså 05.30 OH yeah! Men skönt för då hinner jag ner i stan en sväng efter och ligga ute och pressa nån timme. Braa!

Jag lyckades med en mindre bra sak för några dagar sen, visste inte om jag skulle börja gråta eller skratta. Stod i badrummet och hade skåpet öppet.. Och toalett locket var uppe så såklart trillar min hårborste ner på handfatet och studsar rakt ner i toaletten. VA fan liksom. Sen idag trillade min rullgardin ner. Seriöst vad har jag gjort livet?!









Låten jag har fått på huvudet nu är Eminem, Rihanna- I love the way you lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0