It´s like love, love, love

Jag mår illa, illa. Har hög feber, svettas som en gris, fryser ihjäl andra sekunden.. Såklart ska man bli sjuk nu, just när jag verkligen hade behövt jobba lite, men så är det. Och ja just det jag är sjukt uttråkad, har spelat ps2, sett armageddon, handlat mat och fortfarande klättrar jag på väggarna, jag är hopplös! Har iallfall köpt kladdkaka och jordgubbar till sen, mums.

Har hittat ett par ap snygga jeans shorts, lite längre från H&M men såklart finns dom inte i min storlek, får leta igenom skåne när jag åker hem. För måste ha dem! Tänkte börja packa lite smått senare och försöka packa efter hela outfits. Liksom hur bra kan inte det bli? Perfekt ju och då har man med sig endast det man behöver. Lägger in bilder imorgon så ni får se!

och nej, jag är ingen planerad människa, jag är oplanerad och en tidsoptimist. Rent hopplös bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0